reklama

Ako som sa stal blogerom

Keď ráno vstanete, nechce sa vám nič robiť a práca počká, začnú vám v hlave vŕtať rôzne myšlienky. Tieto vrtáky sú uložené na polici vlastnej duše, prípadne inej polici, ak duša zlyhala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj víkendový vrták mi zavelil prihlásiť sa na blogerskú stránku SME. Nie, že by som voči novinám niečo mal, ale predsa, blog je blog. V novinách si môžete všeličo prečítať, prípadne si aj v mysli zapolemizovať. V blogu, keď sa naštvete, tak to môžete zverejniť. Čo majú noviny, denníky a blogy spoločné? ZODPOEDNOSŤ za to, čo napíšem, nedajbože čo si myslím. A tu niekde je háčik so zverejňovaním vlastných myšlienok. Hneď v úvode, po prihlásení do blogu ma v kódexe vystríhajú pred akýmikoľvek neuváženými a zákonom odporujúcimi krokmi. Keď som si text kódexu premenil na drobné, tak vlastne môžem iba ráno pekne pozdraviť, na obed zaželať dobrú chuť a večer porozprávať nejakú nie príliš krvavú rozprávku, len aby som vyšiel v ústrety dobrým mravom. Pri porovnaní s verejnými vyjadreniami časti politického spektra, poslancov a vládnych úradníkov, ktorí môžu v mene imunity systému všetko, najmä klamať, som podľa kódexu teľa, ktoré pozerá na nové vráta a čuduje sa, prečo z nich ľudia len vychádzajú a nikto nevchádza. Možno preháňam a moje obavy o moje zverejnené myšlienky sa nenaplnia, ale, ako hovoril môj priateľ v minulom storočí: "Istota je guľomet". Takže idem nabíjať patróny a dúfam, že vás mojimi strelami netrafím. Teda netrafím do živého, lebo to neraz bolí a ja som humanista.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S úctou NÁŠ nový bloger Ľubo Belák

Ľubomír Belák

Ľubomír Belák

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Televízny producent Zoznam autorových rubrík:  kultúramédiáspoločnosťhudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu